فرماندار فردیس اعلام کرد که یادواره شهدا به مدت ۱۰ روز در بستر فضای مجازی در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 24 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» ابوالفضل اینانلو در نشست هماهنگی و تصمیم گیری نحوه برگزاری هشتمین اجلاسیه شهدای شهرستان فردیس گفت: با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری برنامه های گرامیداشت شهید متفاوت از سال های گذشته و با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم و برگزاری یادواره شهدا مورد تاکید مقام معظم رهبری است،اظهار داشت: شهرستان فردیس در طول هشت سال دفاع مقدس ۷۰۰ شهیدوالامقام تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کرده که گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان با شکوه خاصی در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی هستند، گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سرکشی و دلجویی از آنها از مهمترین برنامه های ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا در این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در خصوص تاسیس نهاد انقلابی بنیاد شهید و امورایثارگران در اسفند ماه و روز بزرگداشت شهدا بیان داشت: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا اجلاسیه شهدای فردیس برگزار می شود.

سرهنگ احسان علیزاده افزود: به همین مناسبت بیش از ۱۲ ویژه برنامه در نظر گرفته شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال این برنامه ها متفاوت از گذشته برگزار خواهد شد.توزیع یک هزار بسته معیشتی ه بین نیازمندان از مهمترین اقدامات به مناسبت روز شهدا در شهرستان فردیس است.

وی اظهار داشت: ۶۸ گروه خادمان شهدا در شهرستان فردیس نیز از خانواده های معظم شهدا عیادت و دلجویی خواهند کرد.

دبیر یادواره شهدای شهرستان فردیس گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار بسته حمایتی بین افراد آسیب دیده و بی بضاعت این شهرستان توزیع شده است.

علیزاده افزود: قرار است در صحن علنی شورای شهر فردیس برخی از کوچه ها به نام مقدس شهدا نامگذاری شود.

مسوول ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها به صورت غیرمتمرکز با محوریت کارهای مومنانه و ارائه خدمات رسانی عمومی به مردم برگزار می شود.

مهدی خلیلی افزود: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ، فضا سازی شهر با نصب تصاویر و مطالب شهدا، مشارکت در طرح درختکاری و کاشت نهال به یاد شهدا ، پویش مردمی با موضوع شهدا در فضای مجازی، رزمایش کمک های مومنانه، استقرار ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع نان صلواتی، برگزاری یادمان شهدای گمنام در فضای مجازی از برنامه های گرامیداشت هفته شهید است.

وی توضیح داد: انتشار مطالب شهدا در برنامه شاد آموزش و پرورش برای دانش آموزان، برگزاری مسابقه دلنوشته شهدا، عکس و تولید محتوا با رویکر شهادت و رونمایی از کتاب شهدا از دیگر برنامه های این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار