فرمانده مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج با انتقاد از اینکه عده ای با اصرار برای سفر، سفیر مرگ شده اند هشدار داد: با هرگونه هنجارشکنی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اصرار به دریافت مجوز و سفر به استانهای شمالی و جنوبی برخورد جدی می شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 24 February 2021

درخواست مردم برای رزرو مجوز تردد سفرهای نوروزی مایه تاسف است/ عده ای سفیر مرگ و بیماری هم‌وطنان شده اند/ مقابل هر گونه هنجارشکنی می‌ایستیم

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور گفت: هنوز نوروز فرا نرسیده عده ای برای سفر از پیش مجوزهای تردد نوروزی رزرو می کنند که این امر در شرایط اپیدمی کرونای جهش یافته بسیار تأمل برانگیز است.

وی با بیان اینکه این افراد سفیران مرگ خواهند بود، تصریح کرد: اپیدمی کرونا را فریاد می زنند ولی هنوز عده ای گوش نمی دهند از این افراد گلایه مند هستیم و به جد مقابل هر گونه هنجارشکنی می ایستیم.

وی با اشاره به مراجعات مکرر مردم برای تردد به استانهای شمالی و جنوبی کشور تصریح کرد: ما برای سفر به استانهای قرمز و انتقال ویروس و بیماری به استان البرز که خود منجر به مرگ عزیزانمان خواهد شد مجوز صادر نمی کنیم و به همکارانم هم ابلاغ کرده ام که صدور مجوز تردد خلاف قانون است.

فرماندار کرج با بیان اینکه امروز بعد از 13 ماه موج بیماری جهش یافته و سهمگین تر شده است، افزود: همه سرنشینان یک کشتی هستیم و سدشکنی عده ای خاص به ضرر همه افراد جامعه تمام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ترددهای شبانه و منع هرگونه تجمع و عدم برگزاری کلاس های آموزشی، ادامه دارد، هشدار داد: گشت های ویژه در سطح شهر استمرار دارد و با هر گونه هنجارشکنی برخورد جدی و بدون اغماض خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار