دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از اجرای مرحله دوم طرح جمع آوری معتادان متجاهر در البرزخبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 18 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: با پیگیری‌های دادستانی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در یک سال گذشته، طرح جمع آوری معتادان متجاهر از مهرماه سال جاری در استان آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز افزود: در مرحله اول اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از معتادان، جمع آوری و در کمپ‌های منتخب معرفی شده از شورای هماهنگی مراحل اصلاح و بازپروی و بازگشت به جامعه را طی کرده‌اند.

مددی با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح، هم اکنون در حال اجراست  گفت: در این مرحله تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر شناسایی، جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.

او با تاکید بر این که کلیه مراحل اجرای طرح با نظارت نماینده دادستانی و با حضور نمایندگان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ادارات کل علوم پزشکی و بهزیستی استان و پلیس مواد مخدر استان در حال انجام است افزود: این نظارت‌ها، کلیه مراحل از غربالگری تا بازپروری معتادان را شامل می‌شود.

مددی گفت: با اجرای این طرح و مبارزه با باند‌های توزیع مواد مخدر علاوه بر کاهش عرضه مواد مخدر در استان توسط باند‌های توزیع و تقاضا، میزان سرقت‌های خرد نیز روند نزولی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز با اشاره به تحقق یکی از مطالبات مردمی در استان البرز در زمینه راه اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در هفته آتی گفت: با آغاز به فعالیت این کمپ، ساماندهی معتادان متجاهر بی بضاعت روند مستمر و منظم داشته و موجب ارتقاء امنیت و آسایش عمومی شهروندان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار