فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای 5 دستگاه لودر و یک تراکتور خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 17 February 2021
به گزارش «تابناک البرز» عباسعلی محمدیان با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت لودر در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ و با ارجاع 4 فقره پرونده نیابتی سرقت لودر از استان های تهران، همدان، قزوین و خوزستان به پلیس آگاهی ساوجبلاغ، بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با بیان این که در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد سارق پس از سرقت لودر در شهرچهارباغ آن را از استان خارج و به یکی از استان های غربی منتقل کرده، افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی در محل وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی سارق شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با ردزنی متهم در استان کرمانشاه بلافاصله با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه او اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما پس از مواجهه با  مدارک  ماموران، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت 5 دستگاه لودر و یک دستگاه تراکتور در استان های کرمانشاه ، خوزستان، قزوین ، کردستان و همدان معترف شد .

سردار "محمدیان" با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارق حرفه ای را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی اعزام و پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از وسایل نقلیه و تجهیزات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار