غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: حدود ١۵ درصد از تخلفات رانندگان مربوط به عدم پروتکل‌های بهداشتی است و این نشان از التزام رانندگان بر این پروتکل‌ها است.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 17 February 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: برای اجرای محدودیت ها، تابع دستورات ستاد کرونا هستیم و در تمام زمینه‌ها از این ستاد دستور می‌گیریم.


وی افزود: اگر از طریق ستاد کرونا استان یا ستاد کرونا شهرداری دستور العمل جدیدی در حوزه حمل و نقل صادر شود با سرعت اجرایی می‌شود اگر چه فعلا به دلیل عادی بودن شرایط کرونا اطلاعیه‌ای دریافت نکردیم.


مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد: چنانچه با نزدیک شدن به ایام نوروز شلوغی‌هایی اتفاق بیفتد محدودیت‌ها نیز اعمال می‌شود.


این مسئول در ادامه با بیان اینکه مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی، بحث ضدعفونی و توزیع ماسک را انجام می‌دهیم، یادآور شد: توزیع ماسک و محلول سطوح را انجام می‌دهیم و رانندگان بر حسب نیاز ماهیانه
ضدعفونی سطوح و ماسک را تحویل می‌گیرند.


وی ادامه داد: محدودیتی در اعطا ماسک و مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد و محلول ماسک را برای یک تا دو ماه، بسته به موجودی به رانندگان تحویل می‌دهیم.


شهبازی تاکید کرد: در آذر، دی و بهمن ماه حدود ۳۶ مورد شکایت از سوی شهروندان داشتیم که حدود ۷ مورد از آن‌ها در حوزه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که کمتر از ۱۵ درصد را شامل می‌شود و این نشان می‌دهد رانندگان خود را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار