فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 16 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"علی اکبر عیسی آبادی"افزود: مأموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقيقاتي از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال(ماینر) در یک ساختمان قدیمی متروکه در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: مأموران پس از شناسايي اين ساختمان متروکه با هماهنگی مرجع قضائی، در بازديد از اين محل ُو طي عملیاتی موفق به کشف تعداد ۱۵ دستگاه ماينر قاچاق، فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، یادآورشد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ عیسی آبادی از شهروندان خواست تا به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار