سارق سابقه دار برای رسیدن به پراید مرد مسافرکش دست به قتل زد و جسد را داخل یک چاه در اشتهارد انداخت.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 16 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» تحقیقات جنایی در این پرونده از 10 دی‌ ماه امسال و پس از گزارش ناپدید شدن مرد میانسالی در پلیس آگاهی البرز آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد مرد ۵۹ ساله با خودروی پراید خود مسافرکشی می‌کرد. او 9 دی‌ ماه از خانه‌اش در ماهدشت خارج شده و دیگر بازنگشته بود. خانواده او با طولانی شدن غیبتش و خاموش بودن گوشی تلفن‌همراهش به موضوع مشکوک شده و ماجرا را به پلیس گزارش کرده بودند.

در ادامه احتمال قتل این مرد با انگیزه سرقت خودرویش مطرح شد. ردیابی تلفن‌همراهش در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد آخرین‌ بار تلفن‌ همراه او در جاده اشتهارد - ماهدشت روشن بوده است. بعد از چند روز تلفن مرد میانسال فعال شد و ماموران مرد ضایعات‌جمع‌کنی را در حوالی قزوین دستگیر کردند.

این مرد در تحقیقات منکر اطلاع از سرنوشت راننده شد و گفت: در حوالی اشتهارد در حال جمع کردن زباله و ضایعات بودم که این گوشی را در کنار جاده پیدا کردم.

بررسی‌ها نشان داد این مرد راست می‌گوید و نقشی در ناپدید شدن راننده مسافربر ندارد. سرانجام با ردیابی‌های ویژه پلیسی، خودروی پراید در یک پمپ‌بنزین شناسایی شد. ماموران با بررسی فیلم دوربین‌های پمپ‌ بنزین متوجه مردی شدند که صورت خود را با شال پوشانده و بعد از سوختگیری، آنجا را ترک کرده بود.

با بررسی این فیلم، رد پای سارقی سابقه‌دار در این پرونده به دست آمد و او را در یک کارگاه در حوالی اشتهارد شناسایی کردند. ماموران زمانی که وارد کارگاه شدند، متهم را در حال اوراق خودروی پراید مشاهده و دستگیر کردند.

پیدا کردن جسد مرد مسافرکش در عمق یک چاه

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، عنوان کرد: متهم پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد: روز حادثه خودروی پراید مرد میانسال را به صورت دربست کرایه کرده و او را به نقاط دوردست شهرک صنعتی اشتهارد کشاندم. هنگام پیاده شدن قصد سرقت خودرو را داشتم که راننده در برابرم مقاومت کرد و در جریان درگیری وی را با ضربات چاقو به قتل رساندم. جسد را به کارگاه محل کارم آورده و داخل چاهی که اینجا بود، انداختم. خودروی مقتول را اوراق و لوازم و قطعات آن را روی خودروی فرسوده دیگری که خریداری کرده بودم نصب کردم.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: با اعتراف این مرد، ماموران با کمک امدادگران آتش‌نشانی جسد مقتول را از عمق چاه خارج کرده و به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات از او درباره دیگر جرایم احتمالی‌اش در پلیس آگاهی اشتهارد ادامه دارد.

برچسب ها: قتل مرد ، سرقت ، اشتهارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار