تابناک- نماینده مردم بندر عباس در شورای عالی استان‌ها گفت: آخر هفته جاری علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان‌ها به بندر عباس سفر می‌کند.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 15 February 2021


کیانوش جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در هرمزگان، در خصوص سفر دو روزه رئیس شورای عالی استان‌ها به بندر عباس، اظهارداشت: این سفر بر اساس برنامه سفر استانی رئیس شورای عالی استان‌ها و به دعوت استان هرمزگان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها به عنوان رکن چهارم نظام ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند نقش خوبی را در توسعه کشور ایفا کنند، افزود: این شورا مانند دولت می‌تواند طرحی را به مجلس ارائه دهد و به قانون تبدیل کند.

نماینده مردم بندر عباس در شورای عالی استان‌ها با عنوان اینکه این شورا به جایگاه واقعی خود نرسیده است، بیان کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که شوراها بعنوان پارلمان‌های حقیقی محلی در جایگاه خود قرار گیرند تا خدمات بهتری ارائه و به توسعه کشور کمک کند.

جهانبخش تصریح کرد: از جمله برنامه های رئیس شورای عالی استان‌ها در استان هرمزگان می‌توان به دیدار با نماینده ولی فقیه استان، با امام جمعه اهل سنت، رئیس کل دادگستری، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و استاندار هرمزگان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جلسه با مجمع نمایندگان استان و روئسای شورای شهرستان‌ها، دیدار با اعصای شورای شهربندرعباس و شهردار و جلسه با نخبگان حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه علیرضا احمدی به هرمزگان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار