استاندار قم دستور تشکیل مجمع مشورتی دانش آموزان نخبه استان را به عنوان بازوی مشورتی اداره کل آموزش و پرورش استان صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 15 February 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در نشست شورای آموزش و پرورش استان، سرمایه های انسانی را مهم ترین پشتوانه هر کشور برای تحقق برنامه های توسعه ای دانست و خاطر نشان کرد: دانش آموزان نخبه در این راستا باید همواره مورد توجه مسؤولان باشند.

وی اضافه کرد: ویژگی بارز جوامع توسعه یافته، پرورش استعدادها و حفظ نوابغ و نخبگان است، از این رو کارکرد مهم نظام آموزش و پرورش باید در کشف، جذب و پرورش استعدادها متجلی شود و به بیان دیگر، رسالت اصلی مدیران این حوزه در همین کشف، جذب و پرورش استعدادهای انسانی است.

استاندار قم سپس به لزوم شناسایی زمین های با کاربری آموزشی در مناطق با تراکم زیاد در شهر اشاره و اظهار کرد: تسریع فرآیند انتقال سند زمین های آموزشی یکی از مسائل مهم در این زمینه است.

سرمست در ادامه با تقدیر از اقدامات و تلاش های خیّرین در عرصه آموزش و پرورش استان یادآور شد: تأمین وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت استان جهت تداوم آموزش مجازی در شرایط کرونا، یکی از انتظارات از خیّرین حوزه آموزش و پرورش در استان است.

وی با اشاره به کسب مدال های ارزشمند توسط دانش آموزان قمی در المپیادهای علمی گفت: دانش آموزان نخبه قمی به عنوان صاحبان اندیشه می توانند مشاوره های لازم را به دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش در استان بدهند، از این رو می توان پیشنهاد تشکیل مجمع مشورتی دانش آموزان نخبه قمی را مطرح کرد.

استاندار قم همچنین مدیران آموزش و پرورش را افرادی صاحب نظر خواند و بیان داشت: اگر بخواهیم اندیشه های ناب و ایده های خلاقانه را از سرچشمه آن ها دریافت کنیم، بهترین مشاوران ما دانش آموزان موفق خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار