فرماندار کرج گفت: صدور هرگونه مجوز سفر توسط فرمانداری ممنوع است و امکان این امر در حال حاضر وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 13 February 2021

صدور مجوز سفر ممنوع/ تعداد شهرهای قرمز رو به افزایش است

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم‌پور در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کرج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای خروجی استان البرز به استان‌های شمالی مسدود است.

وی بیان کرد: با اینکه این مسیرها مسدود هستند اما هنوز عده‌ای اصرار دارند تا از این مسیرها به سفر بروند که این اقدام ممکن نیست.

فرماندار کرج تصریح کرد: با وجود اینکه وضعیت فعلی شیوع کرونا در شرایط شکننده‌ای قرار دارد و کرونای پیشرفته نیز شیوع پیدا کرده است اما بسیاری برای دریافت مجوز سفر به فرمانداری مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان سفر باید بدانند که صدور هرگونه مجوز سفر توسط فرمانداری ممنوع است و امکان این امر در حال حاضر وجود ندارد و حتی اگر مجوز ترددی از قبل نیز صادر شده باشد از ورود افراد به شهرهای نارنجی جلوگیری می‌شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که شیوع کرونا با شیب آرامی شدت گرفته و بر این اساس تعداد شهرهای قرمز نیز رو به افزایش است، گفت: برخی از مردم با عادی‌انگاری گمان می‌کنند که کرونا پایان یافته و این امر منجر به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده است.

وی متذکر شد: از ساکنان کرج می‌خواهیم که شرایط موجود را درک کرده و توصیه‌ها را جدی بگیرند و اصراری برای رفتن به مسافرت نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار