فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به 48 فقره کلاهبرداری به ارزش 3 میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 11 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره تصادف بین یک دستگاه خودروی پراید و خودروهای مختلف در نقاط مختلف استان البرز، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستورکار پلیس های راهور و آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه متوجه شدند که در بازه زمانی یک ساله 48 فقره تصادف برای خودروی پراید ثبت شده که در تمامی تصادف ها این خودرو مقصر نبوده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به محرز شدن تصادف ساختگی توسط راننده این خودرو، اظهار داشت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی متهم را به پلیس راهور هدایت کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دستگیری متهم که چاره ای جز اعتراف در پیش روی خودش نمی دید به 48 فقره کلاهبرداری از شهروندان با شیوه ایجاد تصادف ساختگی اقرار کرد.

سردار "محمدیان" در خصوص شیوه و روش این کلاهبردار حرفه ای گفت: این متهم حین حرکت در خیابان های یک طرفه با زدن ترمز ناگهانی باعث برخورد خودروهای عقبی با خودروی وی می شد و با دریافت خسارت جزئی از شهروندان، از شکایت صرف نظر کرده و رضایت می داد.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش کلاهبرداری این متهم حدود 3 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار