رئیس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجرای تمهيدات ترافيكي مراسم رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ماه در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 09 February 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " سید علی حسینی" با تبریک فرا رسیدن جشن چهل و دومین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی افزود: محدودیت های ترافیکی به صورت مقطعی و در مسیرهای منتهی به رژه خودرویی و موتوری خواهد بود.
وی اظهار داشت: پليس راهور با همكاري ديگر عوامل انتظامي به منظور هر چه بهتر برگزار شدن رژه خودرویی و موتوری در روز خاطره ساز و حماسی ۲۲ بهمن، محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي لازم را در مناطق مختلف استان به اجرا در خواهد آورد و در هر شهر محدودیت ترافیکی مسيرها از سوي پليس راهنمايي و رانندگي مربوطه به شهروندان اطلاع رساني خواهد شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: اين محدوديت های ترافیکی به صورت مقطعی در مسيرهاي حرکت خودروها و موتورهای شرکت کننده در حد فاصل میدان مقاومت به سوی خیابان بهار، خیابان مهارت تا پل آزادگان، خیابان هپکو تا میدان جهاد و از میدان جهاد تا مصلای بیت المقدس این کلان شهر اعمال خواهد شد.
وی یادآور شد: برابر هماهنگي هاي انجام شده، هيچ خودروي در مسیرهای این رژه با شکوه اجازه پارك نداشته و خودروهاي پارک شده در مسيرهای مورد نظربه وسیله جرثقيل به پاركينگ انتقال داده خواهد شد.
این مقام انتظامی افزود: از شهروندان انتظار داریم تا علاوه بر رعایت محدودیت های ترافیکی و انجام کامل دستورالعمل های بهداشتی، به مانند همیشه با مأموران پلیس به عنوان خدمتگزاران خود، همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار