رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال تمهیدات ترافیکی ویژه برای برگزاری مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 09 February 2021

به گزارش «تابناک البرز»  سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت  که با توجه به اینکه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری است به همین منظور محدودیت تردد در برخی معابر شهری اجرا می شود.

وی اضافه کرد:  رانندگان از بامداد روز چهارشنبه نباید در مسیر بلوارجمهوری، میدان سپاه  تا سه راه رجایی شهر اقدام خودروها را توقف کنند در غیر این صورت وسایله نقلیه به پارکینگ منتقل می شود.

شرق گفت: مسیرهای تعیین شده برای تردد کاروان خودرویی و موتوری از دوربرگردان تالار شهیدان نژاد فلاح تا میدان سپاه و بلوار جمهوری ، بلوار دانش آموز تا میدان سپاه و بلوار جمهوری و سه راه رجایی شهر تا میدان سپاه و بلوارجمهوری خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خاطرنشان کرد که در زمان شروع سخنرانی تا پایان مراسم محدودیت تردد دراین مسیرها ایجاد می شود.

وی از شرکت کنندگان در این مراسم خواست به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار