رییس هیئت اسکیت استان البرز با تشریح آخرین وضعیت این رشته ورزشی در استان گفت: به مدد تلاش خانواده بزرگ اسکیت البرز در حال حاضر یکی از استان های برتر کشور محسوب می شویم.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 09 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمود فرهنگ رنجبر اظهار کرد: زمانی که مسئولیت این هیئت ورزشی به بنده واگذار شد هیات اسکیت دارای رتبه 22 در جمع استان های کشور بود اما با تلاش همکارانم در هیات و همراهی فدراسیون و اداره کل ورزش استان در این دو سال توانستیم جزو هیات های برتر کشور قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: در این مدت در تمامی لیگ ها و مسابقات شرکت کردیم و حضور چشم گیری در مسابقات داشتیم. در سال 1397 میزبانی مسابقات بین المللی فری استایل مارشال کاپ را عهده دار بودیم که این مسابقات با حضور 7 تیم آسیایی، اروپایی و قهرمانان جهان برگزار شد.

رنجبر افزود: در سال 98 نیز در لیگ برتر اسکیت سرعت بانوان قهرمان شدیم و در بخش آقایان هم رتبه سوم را کسب نمودیم. در المپیاد استعدادهای برتر هم 14 مدال کسب کردیم که 10 درصد مدال های کسب شده استان البرز در این رویداد را شامل می شد و در مجموع مقام سوم را در بین استان ها به دست آوردیم.

متولی اسکیت البرز ادامه داد: در سال 99 هم به فعالیت های خود ادامه دادیم و مسابقات قهرمانی استان را جهت شرکت در مسابقات سرعت کشور در پیست آزادی برگزار کردیم.

رنجبر در خصوص بخش آموزش هم به برگزاری کلاس ها و دوره های دانش افزایی مربیگری و داوری اشاره کرد و افزود: از زمان حضور بنده در هیات اسکیت استان تمامی مربیان و داوران هیات دارای گواهینامه فدراسیون شده اند.

وی با بیان اینکه در بحث فرهنگی و اجتماعی هم همیشه در استان پیش قدم بوده ایم گفت:استان البرز دارای شش شهرستان می باشد که در 5 شهرستان اسکیت فعال است .

رییس هیات اسکیت استان البرز در خصوص اسکیت کشور گفت: در حال حاضر با تلاش های ریاست فدراسیون، اسکیت به نقطه هم طراز با خیلی از رشته های مطرح کشور رسیده است و با کسب مقام های متعدد در مسابقات آسیایی و جهانی این امر نمایان است.

ریس هیئت اسکیت البرز خاطرنشان کرد: در عین حال در بخش سخت افزاری نیز اقدامات خوبی رقم خورده از جمله این تلاش ها می توان به ساخت ساختمان اداری اشاره کرد که انشاالله در آینده ای نزدیک خوابگاه این مجموعه نیز راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از ریاست فدراسیون که همیشه همراه اسکیت استان البرز بودند و در همه مراحل از اسکیت البرز پشتیبانی کردند و قوت قلب ما برای توسعه این ورزش بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار