تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
صحنه قتل روز ( سه شنبه ١۴ بهمن ماه) در مقابل دادگستری کرمانشاه که منجر به کشته شدن سه تن شد، بعد از ظهر امروز با حضور دادستان کرمانشاه و جمعی از خبرنگاران بازسازی شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 08 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،قاتل (الف  کاف) جوان 30 ساله که برای پیگیری پرونده طلاق خود به شعبه ۶ خانواده آمده بود، پس از درگیری شدید لفظی با همسرش، و نفر از همراهان وی را با کلت کشت،در بازسازی صحنه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من یک افسر وظیفه شناس بودم که در طول خدمتم کوچکترین خطایی نکردم، آن فرد مقابل من قرار می گرفت و از گفتگو با همسرم ممانعت می کرد.

وی خاطر نشان کرد:  من در جریان این اتفاقات رنج زیادی متحمل شدم، ۴٧ پرونده برایم ترتیب دادند، جای من اینجا نیست درواقع من دچار جنون ناموسی و مرتکب این جرم شدم اما تابع قوانین و مقررات هستم.

او مدعی است، شاهد پرونده در زندگی من دخالت می کرد و وکیل نیز خارج از حیطه پرونده عمل می‌کرد و باعث شد که من دچار چنین جرمی شوم.

در ادامه شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر و اعلام کرد: خوشبختانه با هوشیاری پلیس متهم بلافاصله در صحنه جرم دستگیر شد و اقدامات قضایی و  بازپرس ویژه قتل هم اجرا و در مرحله آخر هستیم .

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی اصول دادرسی با اهتمام ویژه در خصوص این پرونده رعایت شد و حداکثر تا چند روز آینده کیفرخواست آن به دادگاه کیفری یک ارایه می شود که زمان صدور رای نهایی بستگی به اعتراض یا عدم اعتراض متهم دارد اما با تایید در دیوان عالی کشور، این رای قابلیت اجرایی خواهد داشت.

وی گفت: این حادثه اخیر هم یک اختلاف ساده خانوادگی بود که می شد به خوبی و با صلح و سازش آن را مدیریت کرد.

دادستان کرمانشاه در جریان این بازدید خطاب به قاتل که در مقابل خبرنگاران و عکاسان صحنه قتل را تشریح می کرد، در پایان گفت: حالا چه هزینه ای بابت این اتفاقات باید بپردازی! کسی که همسرت بوده و به هر دلیلی نمی خواسته کنارت باشد،آیا بهترین راه قطع این رابطه این کار بود؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار