گلایه فرماندار از تغییرات مدیریت شهری فردیس:
فرماندار فردیس با اشاره به اینکه ترافیک محدوده پل فردیس یکی از مهمترین معضلات ساکنان این شهرستان است، گفت: اقداماتی در راستای اصلاح هندسی این پل که در واقع در کرج واقع شده در حال انجام است و با پایان این عملیات بخشی از بار ترافیکی این پل سبک می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 08 February 2021

گره کور ترافیک پل فردیس کی باز می شود/ هیولایی که سالهاست زمان و اعصاب مردم را می بلعد/ وقتی عدم ثبات در انتخاب شهردار فرایند رفع مشکلات شهرستان را با خلل مواجه می‌کند!

به گزارش «تابناک البرز» ابوالفضل اینانلو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی سه سال و نیم اخیر، شش نفر به عنوان شهردار فردیس معرفی شدند ولی به دلایلی هیچ کدام در این صندلی ماندگار نشدند، اظهار کرد: هر چند تاکنون شورای اول فردیس تعامل و همکاری مناسبی با مجموعه حاکمیتی این شهرستان داشته ولی نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که عدم ثبات در انتخاب شهردار، پیگیری مطالبات شهروندان را برای مدت مدیدی کند و فرایند رفع مشکلات این شهرستان را با خلل مواجه کرده بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل مناسب اعضای شورا با شهردار جدید، پیگیری مطالبات به حق مردم فردیس با جدیت بیشتری صورت بگیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ترافیک محدوده پل فردیس یکی از مهمترین معضلات ساکنان این شهرستان است، گفت: اقداماتی در راستای اصلاح هندسی این پل که در واقع در کرج واقع شده در حال انجام است و با پایان این عملیات بخشی از بار ترافیکی  این پل سبک می‌شود.

اینانلو تاکید کرد: البته  با تکمیل پروژه ادامه بزرگراه همت و همچنین بهره برداری از محور چرمشهر به آبیک نیز می‌توان نسبت به کاهش ترافیک در محدوده پل فردیس امیدوار بود.

فرماندار فردیس در خصوص مشکل ساکنان شهرک ناز فردیس که چند سال است حل نشده باقی مانده، توضیح داد: این شهرک هنوز تحویل شهرداری نشده و قرار است تا پایان سال جلسه‌ای با محوریت حل اختلافات شهرداری با اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه برگزار شود تا تعیین تکلیف نهایی در خصوص این شهرک صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار