فرماندار فردیس گفت: اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها در مناطق شهری و روستایی شهرستان فردیس ۸۴ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 07 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» ابوالفضل اینانلو اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۳ پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان فردیس به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بستر کافی برای سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی در این شهرستان فراهم آمده، اظهار کرد: پنج طرح در بخش خصوصی شامل خط تولید انواع ظروف پلاستیکی، انواع کمپرسور هوا، مبدل هواخنک چیلر تراکمی، سردخانه ثابت، سیستم تهویه مطبوع و انواع درپوش و سرپوش پلاستیکی بطری از پلی اتیلن در شهرک صنعتی سیمین دشت آماده افتتاح است.

وی توضیح داد: با افتتاح این واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش خصوصی برای ۱۶۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.به گفته فرماندار فردیس، احداث تعدادی بلوار، انتقال آب کشاورزی به طول ۶۰۰ متر، ایجاد مشاغل خانگی و رونمایی از ادوات و ماشین‌های جدید کشاورزی از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر شهرستان فردیس به بهره برداری می‌رسد.

این مسؤول از اجرای خط انتقال ۵۰۰ میلی‌متری آب در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: حفرچاه، احداث مخزن آب پنج هزار متر مکعبی، یک مدرسه شش کلاسه، تامین و بهینه سازی شبکه برق و ساخت دکل مخابراتی نیز در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد، تصریح کرد: توسعه شبکه گاز، سامانه آبگرمکن‌های خورشیدی با ظرفیت ۶۰ کیلووات، بازسازی و ایمن سازی نیروگاه منتظر قائم، راه اندازی بزرگترین ایستگاه «سی جی اس» شرکت گاز استان البرز و ساخت مسکن روستایی از جمله طرح‌های قابل افتتاح برای ایام الله دهه فجر شهرستان فردیس است.

اینانلو در پایان به کلنگ زنی هشت طرح در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها شامل تعریض زیرگذر سرحدآباد توسط شهرداری فردیس، شروع عملیات حفر چاه توسط آبفا، غسالخانه آرامستان شهدای فرخ آباد توسط خیرساز، جدولگذاری زیرسازی و آسفالت در دهیاری فرخ آبادزیبادشت، برق و روشنایی مناطق فاقد دهیاری شهرستان، احداث پایگاه اورژانس مهندسی زراعی و بازسازی شبکه آبرسانی شهرک مهندسی زراعی از جمله طرح‌هایی است که در دهه فجر عملیات ساخت آنها با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار