فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: به مناسبت چهارمین دهه پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ویزیت رایگان در مناطق محروم و تست رایگان کرونا با همت جمعیت هلال احمر و همکاری پرسنل بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی در استان انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 07 February 2021

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی توسط جمعیت هلال احمر استان در دهه مبارک فجر اجرا شده که می‌توان به برگزاری آزمون ایثار اشاره کرد، این آزمون هر ساله به صورت کشوری برگزار می‌شود که امسال به علت بیماری کرونا با حضور ناظرینی از پایتخت در کرمانشاه برگزار شد، برنامه دیگر گرامی داشت دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن با حضور بانوان جمعیت هلال احمر استان و جمعی از خانواده شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تقدیر و تشکر از این بانوان به خصوص بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی بود.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام گرفته در این ایام می‌توان به غبار روبی مزار شهدا به صورت نمادین در دو مرحله (۱۲ و ۱۶ بهمن ماه)، آذین بندی تمام شعب جمعیت هلال احمر و ستاد استان و پخش سرود‌های انقلابی ایام الله دهه مبارک فجر در ستاد، اشاره کرد.

مدیر عامل هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای بهمن ماه جاری، ویزیت رایگان در مناطق محروم توسط اعضا داوطلب جمعیت هلال احمر، آغاز توزیع ۲۷۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان با حضور آیت الله علما و همچنین افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی شامل کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و ... با حضور استاندار کرمانشاه در کلیه شعب استان با ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: خیرین عزیز میتوانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #۵۱۵۱۷۳۳ جهت واریز نقدی کمک‌های مردمی به منظور تهیه و تامین بسته‌های غذایی عید برای نیازمندان مناطق محروم در طرح عیدانه واریز کنند.

معتمدی در پایان تاکید کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی داوطلبان جمعیت هلال احمر به همراه بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی همچنان پای کار هستند و یکی از دلایل به حداقل رسیدن شیوع ویروس کرونا، اجرای سراسری این طرح در کشور بوده که به پاس تلاش‌های ایثارگرانه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر نهایت تشکر و قدردانی را از آن‌ها را به عمل می‌آوریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار