معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: در سال جاری بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع صدور پروانه داشتیم که نقش مهمی در افزایش اشتغال به‌ویژه برای فعالان صنعت ساختمان داشته است.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 03 February 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی حسام نژاد با اشاره به افزایش و نوسانات قیمتی در اجرای پروژه‌های شهری، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی مصرف میلگرد بالایی داشته که شاهد رشد بسیار سنگین آن هستیم، همچنین اقلام برقی مکانیکی و تأسیسات نیز به همین منوال با افزایش هزینه‌ها روبرو شده است که این موضوع سبب ایجاد مشکلات در زمینه تأمین منابع برای اجرای پروژه‌های شهری شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه کرونا تأثیر چندانی در تأمین منابع درآمدی شهرداری به همراه نداشته و در ارائه خدمات به شهروندان شهرداری تمامی اقدامات را انجام داده است، ابراز کرد: در ایامی که برخی از ادارات تعطیل بودند، شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پاسخگوی مراجعین بود، هرچند از جانب حوزه شهرسازی مناطق مشکلاتی وجود داشت ولی همچنان سرویس‌دهی را انجام می‌دادیم.

حسام نژاد افزایش هزینه‌ها همزمان با شیوع کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: در این ایام برای هزینه‌های اداری، نظافت شهر، رعایت بهداشت برای کارمندان و همکاران، رفت و روب و ضدعفونی شهر و سازمان آرامستان‌ها هزینه‌های زیادی به شهرداری وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع صدور پروانه داشتیم که نقش مهمی در افزایش اشتغال به‌ویژه برای فعالان صنعت ساختمان داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار