معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی را بر اساس قوانین مربوط به انتخابات تخلف اعلام کرد و نسبت به برخورد با متخلفان هشدار داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 02 February 2021

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی مشمول برخورد قانونی است

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا صیاد با اعلام ممنوعیت تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: با هرگونه تجمع که با هدف تبلیغات و سوءاستفاده از مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار شود و با هر گونه سوء استفاده از امکانات دولتی بر علیه یا برای هر یک از کاندیداهای احتمالی برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس افزود: هیچ یک از مسؤولان دولتی حق ندارد از امکانات و موقعیت‌های اجرایی خود برای تبلیغ فرد و یا جناحی استفاده کند و در صورت مشاهده، با خاطیان برخورد خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به تشکیل کمیته امنیتی انتخابات در فردیس، تصریح کرد: رصد اخبار تبلیغات زودهنگام کاندیداها در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

صیاد با بیان اینکه کمتر از ۵ ماه تا برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است؛ بر لزوم قانونمداری و خویشتنداری کاندیداهای احتمالی انتخابات تا فرارسیدن زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.

وی افزود: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، رویدادی که بار دیگر رأی مردم به انتخاب نمایندگان خود برای حضور در جایگاه مدیریت شهری جهت ارائه خدمت صادقانه به شهروندان می‌انجامد.

گفتنی است علیرغم برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در خردادماه سال آتی در سراسر کشور، شهر فردیس دومین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر را تجربه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار