عضو شورای شهر:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری پایتخت باید علیه «علی اصغر عنابستانی» نماینده مجلس شورای اسلامی که قصد تردد غیرمجاز در خط ویژه اتوبسرانی را داشت اقامه دعوا کند.
کد خبر: ۹۳۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 02 February 2021

 

محمدجواد حق شناس روز سه شنبه در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر افزود: شهرداری تهران موظف بود از پلیس راهور که عموماً متشکل از سربازان، درجه داران و افسران زحمتکش و جان برکف است حمایت معنوی و قانونی کند تا هر فردی جرأت نکند به حریم سربازی که نماد و نماینده اعمال نظم و قانون در مدیریت شهری و حرمتش واجب است، بی رحمانه بتازد و بر گونه یخ زده اش به ستم سیلی بنوازد و بعد نماینده دیگری، با استفاده از تریبون رسمی سرباز وطن را مورد عتاب و خطاب قرار دهد.

وی ادامه داد: این قشر در این هوای آلوده شهر تهران که آلودگی هایش به دلیل قانون شکنی های فراوان به صدر شهرهای آلوده نزدیک شده، به طور شبانه روزی خدمت می کنند.

حق شناس افزود: از آنجائی که این مهم تاکنون انجام نشده، شهرداری تهران موظف است نسبت به تظلم خواهی و انجام شکایت برای رسیدگی به این بزه آشکار که در روز روشن و در منظر مردم اقدام به توهین و ضرب و شتم نماینده قانون نمود، پیگیری و اقدام شایسته را به عمل آورد.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهرداری موظف است در صورت استنکاف و تاخیر غیرقابل قبول سازمان مسئول به هر دلیلی، به صورت مستقل اقدام قانونی بعمل آورد و از رئیس مجلس نیز به صورت رسمی درخواست رسیدگی فوری به این ماجرای دردناک را فراهم کند.

حق شناس ادامه داد: در اولین فرصت ممکن و بدون تاخیر نسبت به تقدیر مادی و معنوی از این سرباز شایسته وطن در صحن شورای اسلامی شهر تهران اقدام می شود.

وی تاکید کرد: باشد که دیگر شهرمان شاهد چنین بی پروایی های غیرقابل گذشت و بخشش و شکستن جان قانون در پای قانون شکنان نباشد.

اوایل هفته جاری فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد یک مامور راهنمایی و رانندگی که دوران خدمت سربازی خود را در این ارگان می‌گذراند نزدیک منطقه دروازه دولت تهران،‌ مقابل خودرو «علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار ایستاد و از اینکه به دلیل جلوگیری از ورود خودروی او به خط ویژه اتوبوس های تندرو از او سیلی خورده است، به شدت اعتراض دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار