رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی، آذین بندی معابر، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، رژه خودرویی و برگزاری مسابقات فرهنگی در همه بخش‌های شهرستان برگزار می‌شود، گفت: افتتاح اداره برق، دادگاه، دبستان شهدای فیروزآباد و کارگاه آموزش قالی‌بافی از جمله برنامه‌های بخش قلعه‌نو در دهه فجر است.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵ 02 February 2021

 

حسن خلیل‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری عصر دوشنبه در پنجاه و ششمین جلسه این شورا ضمن تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران که از گروه‌های مختلف و با گرایش‌های متفاوت با هدف مبارزه با استبداد و رژیم شاهنشاهی انقلاب کردند و در سال ۱۳۵۷ تلاش‌هایشان به نتیجه رسید، همواره به دنبال یک گمشده ذاتی و فطری به نام آزادی بودند.

وی با تأکید بر اینکه آزادی به معنی بی‌بندوباری و ولنگاری نیست، گفت: در طول دوران مبارزات انقلاب، مردم کشورمان خواستار آزادی منهای دین، اخلاق و قوانین جامعه نبوده‌اند بلکه آزادی را برای اندیشیدن، تلاش، پیشرفت و مشارکت در توسعه و آبادانی کشور می‌خواستند.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به برخی جوسازی‌ها علیه شوراها بیان کرد: طی ماه‌های آینده انتخابات را پیش رو داریم که باید سعی کنیم اعتماد مردم به نمایندگان انتخابی محفوظ بماند و برای مشارکت حداکثری مردم با همه سلایق و گروه‌ها در انتخابات تلاش کنیم.

خلیل‌آبادی شرط اساسی حکمرانی خوب را رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و کارآفرینی در سطح بخش‌ها و شهرها و روستاهای شهرستان ری برنامه‌ریزی شده است که با مشارکت مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی، آذین بندی معابر، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، رژه خودرویی و برگزاری مسابقات فرهنگی در همه بخش‌های شهرستان برگزار می‌شود، گفت: افتتاح اداره برق، دادگاه، دبستان شهدای فیروزآباد و کارگاه آموزش قالی‌بافی از جمله برنامه‌های بخش قلعه‌نو در دهه فجر است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی و رزمایش کمک مؤمنانه در بخش مرکزی تصریح کرد: افتتاح ایستگاه پایش برخط آلاینده‌ها، مسجد امیرالمومنین(ع)، پارکینگ طبقاتی در هفت طبقه، دارالقرآن و کتابخانه و کلنگ زنی خانه کشتی و گرمخانه در باقرشهر برگزار می‌شود.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه افتتاح دوربین پایش تصویری و تصفیه خانه آب و برپایی کارگاه‌های آموزشی برای کارآفرینی را در بخش حسن‌آباد فشافویه داریم، ادامه داد: افتتاح مدرسه امام رضا(ع)، بلوار باهنر جنوبی و بلوار آزادی، برپایی میز خدمت، جشنواره موسیقی و کلنگ زنی فضای سبز در قیامدشت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های میراث فرهنگی ری گفت: هماهنگی‌ها برای برپایی نمایشگاه همه جانبه ری در سال ۱۴۰۰ به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران برای فعالیت در این شهر کهن و جذب گردشگران در حال برنامه‌ریزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار