بهره برداری از ۷۰ طرح بزرگ گازرسانی در استان اصفهان همزمان با دهه فجر آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 01 February 2021

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر ۷۰ پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بیش از ۶۲۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.
سید مصطفی علوی با اشاره به گازرسانی به شهر انارک به روش CNG گفت: در این طرح بیش از ۶۹۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه گازرسانی به روستا‌های فرح آباد، سهیل و سپرو از توابع شهرستان نایین و همچنین روستا‌های چوپانان، چاه ملک و قادرآباد که این سه روستا به روش CNG اجرا و به بهره برداری می‌رسد گفت: بیش از هزار و ۳۵۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی استان، برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به گازرسانی به چهارشهرک صنعتی، واقع در قمصر کاشان، شهرعسگران، اژیه و منطقه پرزان در شهرستان شهرضا افزود: گازرسانی به ۵۰ مرغداری در شهرستان نایین، کشتارگاه صنعتی نجف آباد و یک گلخانه در شهر علویجه از پروژه‌های مهم بخش صنعت است که به مناسبت دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری می‌رسد.
علوی، گفت: گازرسانی به ۱۱۰ واحد مسکن مهر در شهرستان فلاورجان، شهرک مسکونی یاسر در شهرستان خوانسار و مجتمع مسکونی رزلند در شهرستان آران و بیدگل، از طرح‌های بخش خانگی است که در این ایام مبارک به بهره برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بهره برداری از ایستگاه تقلیل فشار شهرک صنعتی خمینی شهر برای تامین گاز مشترکان جدید این منطقه و همچنین بهره برداری از سه ساختمان اداری، پست امداد و پشتیبانی در شهر‌های سجزی، چادگان و گوگد (از توابع شهرستان گلپایگان) را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در استان اصفهان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار