دبیر فراکسیون گردشگری و زیارت مجلس شورای اسلامی از لازمه راه اندازی مجدد گردشگری با توانمند کردن این صنعت خبر داد و گفت: نباید کسب و کارها بار دیگر تعطیل شوند.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 01 February 2021

سردار محمدصالح جوکار در خصوص برنامه‌ریزی‌های این فراکسیون برای راه اندازی مجدد گردشگری در استان یزد، اظهار کرد: نباید کسب و کارها بار دیگر تعطیل شوند بلکه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی و نظارت دقیق، جریان زندگی حفظ شود.

وی با بیان این که باید نظام گردشگری متناسب با شرایط کرونا به ساز و کار خود ادامه دهد، گفت: متاسفانه کرونا بر اقتصاد گردشگری تاثیر منفی داشته و کسب و کارهای حوزه گردشگری ناشی از خسارت‌های کرونا تعطیل شده و صاحبان سرمایه در این بخش، آسیب دیده‌اند.

این مسئول با تاکید بر این که کرونا پدیده‌ای فراگیر است، گفت: متاسفانه شیوع کرونا تمام بشریت را درگیر خود کرده و ما نیز به نوبه خود برای برون رفت از این شرایط باید راهکارهایی را پیدا کنیم که مسلماً در این راهکارها تعطیلی روش درستی نیست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های پیش آمده از دولت انتظار جبران زیان و ضررها را داشتیم که البته از طریق پرداخت تسهیلات به صنعت گردشگری مساعدت‌هایی شده است اما باید توجه داشت که این تسهیلات بلاعوض نبوده و باید مجدداً به بانک‌ها پرداخت شود.

جوکار با بیان این که رکود صنعت گردشگری باید با توانمند کردن این بخش جبران شود، گفت: رفع این رکود شدید در بخش گردشگری بدون توانمند کردن این حوزه بعید است، لذا باید در برگشت این تسهیلات این صنعت را همراهی و حمایت کرده و دولت باید مساعدت لازم در خصوص توانمند شدن این صنعت داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار