رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ گفت: اراضی زراعی تغییر کاربری یافته به ارزش ۹۹۰ میلیارد تومان دراین شهرستان آزادسازی شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 28 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» احمد نوروزی با اعلام آزادسازی یک میلیون و صد هزار متر مربع از اراضی زراعی روستای رضا آباد صوفیان و سلطان آباد  گفت: اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت‌المال و مقابله با تغییر کاربری  یکی از اولویت‌های این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری ها بوده که دستاوردهای بزرگی برای شهرستان در پی داشته است.

وی با اشاره به ارزش ۹۹۰ میلیار تومانی  این اراضی آزادسازی شده گفت: این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری‌ها و اراضی زراعی در روستا های  «رضا آباد صوفیان ، سلطان آباد  » بخش مرکزی ساوجبلاغ انجام شده است.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ با اعلام قلع و قمع شدن تعداد زیادی اراضی قطعه بندی، ویلا ، دیوارکشی ، استخر ، گود برداری ، آلاچیق ،جمع آوری انشعابات برق و مسدود نمودن ۴ حلقه چاه غیر مجاز از اقدامات امروز این قرار گاه درشهرستان ساوجبلاغ بود .

رییس دادگستری ساوجبلاغ از همه کسانی که مبادرت به خرید اراضی کشاورزی برای ساخت ویلا می کنند هشدار داد تا فریب افراد سود جو را نخورند چرا که زمین کشاورزی مناسب ساخت و ساز نیست و قطعا" اعمال قانون و تخریب می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار