عباس سروری خبر داد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت دهه فجر ۸۰۰۰ برنامه متنوع با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محله محور و مسجد محور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 28 January 2021

به گزارش  خبرنگار تابناک کرمانشاه در حاشیه نشست شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال به دلیل شیوع کرونا متفاوت از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ کارگروه تخصصی برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است افزود : برای اجرای بیش از ۸۰۰۰ برنامه در استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده که به ترتیب عناوین روز‌ها برگزار می‌شود.

سروری افزود: در یوم‌الله دوازدهم بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و خانواده شهدا در مزار شهدا به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام می‌شود.رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹:۳۳ صبح روز یکشنبه دوازدهم بهمن برگزار می‌شود و زنگ انقلاب همزمان با سراسر استان در مدارس پیش‌بینی شده نواخته می‌شود.همچنین ۱۳ بهمن همایش کشوری با موضوع کارگری برگزار می شود.

سروری با اشاره به ویژه برنامه سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) در ۱۵ بهمن ماه،تصریح کرد: شب ۲۲ بهمن مراسم نورافشانی در سه نقطه شهر کرمانشاه همزمان با بانگ الله‌اکبر برگزار می‌شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار