شهردار شهر جدید هشتگرد ساخت وراه اندازی مترو را یک اقدام مطلوب و درعین حال مهم بیان کرد وگفت: برند شهرجدید هشتگرد با آمدن مترو اعتباری دوچندان پیدا کرد ومطرح شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 28 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» محسن مجذوب اظهار کرد: برای توسعه مترو باید در برنامه ریزی‌های آینده با سرعت‌تر عمل کنیم در این راستا برنامه‌ریزی برای انتقال مسافران از ایستگاه و استقرار وسائط نقلیه عمومی از برنامه های اصلی مدیریت شهری است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای تجهیز پارکینگ و تسهیل تردد شهروندان به کار گرفته افزود: باید روند خدماتی مترو هم برای مردم افزایش یابد تا اقبال مردم به استفاده از این ظرفیت ریلی افزایش یابد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه عمده ساکنان شهر جدید هشتگرد شاغل در تهران و یا کرج هستند، اما تردد فعلی قطار برقی فقط به ۱۴ رام رفت و برگشت محدود می‌شود، که مردم انتظار دارند این وضعیت بهبود یابد تا بتوانند ضمن استفاده بیشتر از خدمات مترو در ساعات مختلف نیز از آن بهره بردارى کنند.

شهردارشهرجدیدهشتگرد افزود: مدیریت شهری شهرجدیدهشتگرد تلاش می‌کند تا با افزایش خدمات برای شهروندان رغبت مردم را برای مسافرت با مترو افزایش دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ جایگاه توسط شهردارى در ایستگاه متروی شهرجدید هشتگرد پیش بینی شده است و با توجه به درخواست شهرها و روستاهای اطراف یک هزار تاکسی، ۳۰ اتوبوس و ۱۵ میدل باس در همین راستا تعبیه شده است تا به محض تکمیل مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی به تمامی شهرها و روستاهای اطراف خدمات دهد.

شهردار شهرجدید هشتگرد مترو را یکی از پتانسیل های حال حاضر سیستم حمل و نقل شهری دانست و گفت: مدیریت شهری با تخصیص میدل باس جهت جابه جایی مسافرین و شهروندان از سراسر شهر به ایستگاه مترو شهید سلیمانی و بالعکس گام خوبی جهت تسهیل عبور و مرور شهری جهت رفاه شهروندان برداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار