معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز از اجرای طرح ضربتی مقابله با مال‌خرها در این استان با هدف کاهش آمار سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 26 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» جواد یاوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه اموال کشف شده نیروی انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از جرایمی که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازد سرقت است که امروز بیشترین مشکل را با این جرم داریم.

وی با اشاره به لزوم مقابله ریشه‌ای با سرقت‌ها بیان کرد: برای مقابله با این جرم باید تدابیری اندیشیده شود تا سارقان نتوانند اموال مسروقه را تبدیل به پول کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه مهم‌ترین هدف در دزدی به دست آوردن پول از راه نادرست است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی و دادگستری البرز این است که زمینه ارتکاب جرم را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: در همین راستا طرح مشترکی را با نیروی انتظامی اجرا کردیم که طی آن مال‌خرها شناسایی و با اجرای طرح ضربتی اموال مسروقه کشف و سارقان دستگیر شدند.

یاوری ادامه داد: اعتقاد ما بر این است اگر فضا ناامن شود، سارقان نمی‌توانند اموال مسروقه خود را بفروشند اما مهم‌ترین نکته این است افراد خریدار هم باید مراقبت کنند تا به دام این افراد نیفتند.

وی در خصوص اجرای قانون رد برخورد با این مجرمین متذکر شد: در این زمینه دستورات قضائی خوبی صادر شده و با همکاری خوب نیروی انتظامی می‌توانیم امنیت مالی و اقتصادی را برای مردم برقرار کنیم و علاوه بر این‌ها نیز با بررسی دلایل قضائی و میزان و نوع جرم سارقین، قرار تأمین سنگینی برای ایشان در نظر گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار