مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در خصوص گلایه شهروندان از خاموشی شبانه معابر کرج، با اشاره به کمبود برق و گاز، گفت: خیابان‌ها برق نداشته باشند بهتر از این است که شاهد خاموشی در خانه‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 23 January 2021

خاموشی چراغ‌های معابر در شب سلامت و امنیت مردم را به خطر می‌اندازد

به گزارش «تابناک البرز» بهنام بیات با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص خاموشی چراغ‌های معابر در شب، اظهار کرد: ضمن عذرخواهی از شهروندان باید بگویم برای کاهش میزان برق مصرفی استان و با هدف مدیریت مصرف، چاره‌ای  نداریم جز اینکه چراغ‌های برخی از معابر اصلی را در ساعات شب خاموش کنیم.

وی ادامه داد: این کار باعث می‌شود بخشی از مشکلات کمبود گاز و برق در استان کاهش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق آمار، مصرف گاز مردم در زمستان امسال در مقایسه با سال‌های قبل ۱۵ درصد افزایش داشته، توضیح داد: از آنجایی که مردم نگران شیوع کرونا هستند، اغلب هم پنجره را باز می‌گذارند و هم شعله بخاری خانه را زیاد می‌کنند که این امر باعث افزایش مصرف گاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: جلسات مکرری برای رفع مشکل کمبود برق و گاز برگزار شده و امیدواریم به زودی مسائل پیش آمده مرتفع شود.

بیات اضافه کرد: خیابان‌های اصلی برق نداشته باشند بهتر از این است که شاهد خاموشی در خانه‌ها باشیم البته برای حفظ سلامت و امنیت مردم سعی داریم روشنایی معابر فرعی خاموش نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار