رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام البرز با توجه به بازگشایی باشگاه های بدنسازی گفت: استقبالی از سوی مردم برای حضور در این باشگاه ها صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 16 January 2021

برخی باشگاه داران اقدام به فروش تجهیزات بدنسازی خود کردند

به گزارش «تابناک البرز» حمید حیدرخانی گفت: هم اکنون باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام طبق پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند اما با این وجود استقبالی زیادی از مردم به دلیل ترس  از ویروس کرونا صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه بیشتر شاهد حضور ورزشکاران حرفه ای در این باشگاه ها هستیم، افزود: تعدادی از باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام که آمار دقیقی از آنها نیز در دست نیست در ایام کرونا دچار ورشکستگی و مجبور به تعطیلی شدند.

حیدرخانی گفت: امروز نیز که شاهد بازگشایی مابقی باشگاه ها هستیم، این باشگاه ها دچار خسارت های اقتصادی زیادی هستند و با توجه به اینکه هیات و ورزش استان بودجه ای ندارد نمی توان خیلی به آنها کمک کرد.

وی با بیان برخی از باشگاه داران اقدام به فروش تجهیزات بدنسازی خود کردند، خاطر نشان کرد: نداشتن بودجه در استان سبب شده تا هیچ گونه برنامه ای برای حمایت از باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام البرز نداشته باشیم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام البرز با اشاره به وجود پنج هزار ورزشکار بدنساز در این استان گفت: انتظار ما از مسوولان ملی از جمله مجلس شورای اسلامی و دولت این است که با ارائه تسهیلاتی از جمله وام بلاعوض به این باشگاه ها بتوان بخشی از خسارت های وارد شده به آنها را جبران کرد.

بیش از یک هزار و ۸۴۰ باشگاه بدنسازی در البرز وجود دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار