مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از فروش بلیت الکتریکی در اماکن گردشگری خبر داد و گفت: بلیت‌های بیشتر اماکن گردشگری استان به صورت الکتریکی به فروش خواهد رسید تا مشکلی از لحاظ ازدحام جمعیت وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 15 January 2021

فریدون اللهیاری با اشاره به بلیت فروشی الکتریکی اظهار داشت: در بسیاری از بناهای تاریخی و گردشگری استان، بلیت‌فروشی به صورت الکتریکی انجام می‌گیرد و فروش بلیت کاغذی به اتمام رسیده است.

وی افزود: طرح فروش بلیت الکتریکی از نوروز سال 98 آغاز به کار کرد اما بلیت‌های کاغذی نیز در کنار آن به فروش می‌رفت زیرا با ازدحام جمعیت یا مشکلات سامانه فروش مواجه می‌شدیم، با شیوع ویروس کرونا سیستم فروش بلیت الکتریکی با جدیت بیشتری به ادامه کار پرداخت و اکنون بلیت بیشتر اماکن گردشگری پرطرفدار استان از طریق این سیستم به فروش خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه در تلاش هستیم سایر اماکن گردشگری نیز به سامانه فروش بلیت الکتریکی متصل شوند، گفت: در دوران همه‌گیری ویروس کرونا و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، لازم بود تغییراتی در نحوه بلیت فروشی صورت بگیرد که با توجه به فراهم بودن بستر سامانه فروش بلیت الکتریکی، این سامانه بروز رسانی شد و اکنون اکثر اماکن گردشگری استان را پوشش می‌دهد.

وی در ادامه از شرایط نامطلوب صنعت گردشگری استان گفت و بیان داشت: متاسفانه تعطیلی‌ها و بازگشایی‌های متعدد و نبود گردشگر داخلی و خارجی، شرایط را برای صنعت گردشگری استان دشوارتر از پیش ساخته است. بسیاری از سفرها لغو شده و گردشگری وجود ندارد که به آن خدمت‌رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار