فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری متهمان سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 12 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس از شهرستان چالوس، علیرضا قدیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چالوس در زمان اجرای مأموریت و کنترل ترافیک در سطح شهرستان به یک‌دستگاه که با سبقت غیرمجاز از محل متواری شد، مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران راهور این خودروی مشکوک را متوقف کردند، افزود: پس از توقف خودروی مشکوک با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که این خودرو در هفته قبل دارای سابقه سرقت در شهر تهران بود.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ادامه داد: راننده خودرو پس از دستگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شد و در بازجویی‌های خود به سرقت خودرو، اموال داخل خودرو و همچنین کشوزنی در شهرستان چالوس با همدستی دو نفر اعتراف کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی همدستان متهم که در ویلایی اجاره‌ای سکونت داشتند، در اقدامی عملیاتی توسط مأموران دستگیر و در بازرسی از محل اختفای این افراد چهار دستگاه دوربین مداربسته، تعدادی پخش خودرو و قفل فرمان کشف شد.

قدیمی در پایان گفت: متهمان علاوه بر اعتراف به پنج فقره سرقت اموال خودرو و کشوزنی جلوی مغازه‌ها در نوشهر و چالوس با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/86028/ت20

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار