مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: استقبال مردم از اکران فیلم‌های سینمایی، بیشتر تابع محتوای تولیدات سینمایی است، چرا که مردم به عنوان مخاطبان اصلی سینماها، باید فیلم را بپسندند و برای تماشای آن به سینما بروند.
کد خبر: ۹۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 12 September 2015

به گزارش تابناک یزد،وی با تاکید بر ضرورت ژرف اندیشی در فیلم‌نامه و محتوا، گفت: در برخی از فیلم‌ها که در سینماهای استان اکران می‌شود از بهترین و متخصص‌ترین افراد برای تولید فیلم استفاده شده که در جذب مخاطب نیز تاثیرگذار است.مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره تبلیغات فیلم‌های سینماهای استان نیز می‌گوید: ضمن هماهنگی با مسئولان شبکه تابان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، به تقویت اطلاع‌رسانی از اکران سینماهای استان اقدام شده است.

علی غیاثی ندوشن با تاکید بر اهمیت توجه به جذابیت در سینماهای استان، افزود: کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و دیگر دست اندرکاران عرصه سینما باید به این پیام مردم برای سیاست‌گذاری در حوزه فیلم توجه کنند و به تولید محتوا بر اساس سلیقه مردم اقدام کنند.

وی با بیان این‌که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشی در انتخاب فیلم برای اکران در سینماهای استان ندارد، گفت: با توجه به این‌که مردم استان به شادی و نشاط نیاز بیشتری دارند، بیشتر علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های طنز هستند و این سلیقه در تمام کشور، حاکم است.
این مسئول درباره علاقه‌مندی مردم استان به تماشای فیلم‌های مذهبی نیز افزود: ممکن است فیلم مذهبی نیز در سینماهای استان اکران شود اما مردم به فیلمی علاقه‌مند هستند که مانند فیلم «محمدرسول‌الله» محتوای عمیقی دارد و بسیار فاخر و ارزشمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار