کد خبر: ۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰ 02 March 2015
شهردار هشتگرد گفت: برای استقبال از نوروز وارایه خدمات کیفی به شهروندان و مسافرین نوروزی ستاد استقبال از نوروز در شهرداری هشتگرد فعال شد.
داریوش یگانه اظهار کرد: امسال بايد بيش از گذشته، ايام فاطميه را كه مقارن با نوروز شده گرامي بداريم و در حقيقت هشتگرد بايد الگوي ديگر شهرها در برنامه‌ريزي براي استقبال از نوروز و بهار فاطمي باشد. 
وی افزود: بر همين اساس و با توجه به رهنمودهاي نماینده ولی فقیه در استان البرز، ستاد نوروز فاطمي شهرداري هشتگرد فعاليت خود را در بخش‌هاي مختلف مديريت شهري آغاز كرده است. 
این مقام مسئول طراحي و اجراي ده‌ها المان شهري، سياه‌پوش كردن ميادين و شوارع عمومي در ايام فاطميه و فضاسازي متناسب با حال و هواي عزاداري بانوي دو عالم، فاطمه زهرا(س) را از جمله اين اقدامات عنوان كرد و گفت: شهرداري‌ هشتگرد براي استقبال از مهمانان نوروزي خود را آماده کرده است كه ماحصل اين فعاليت‌ها طي ايام نوروز قابل مشاهده خواهد بود. 
یگانه ميزباني از مسافران در ايام نوروز را نيازمند برنامه‌ريزي‌هاي بلندمدت در جهت جلب رضايت آن ها دانست و گفت: لازم است كه تمامي دستگاه‌ها و ارگان‌ها برنامه‌ريزي لازم را براي اسكان، ارائه خدمات فرهنگي، اجتماعي و شهري، نظافت و پاكيزگي و نيز اطلاع‌رساني مسافران انجام دهند. 
شهردار هشتگرد آماده‌سازي بوستان‌ها و كمپينگ‌هاي مسافران در جهت اسكان و خدمات‌رساني به مسافران را حائز اهميت دانست و افزود: در اين بوستان‌ها فضا‌هاي خدماتي، اقامتي، مذهبي، پاركينگ و خدماتي عمومي در نظر گرفته شده است.
وی در پایان توجه به اقدامات فرهنگي را از ديگر برنامه‌هاي شهرداری هشتگرد براي ايام نورز فاطمي عنوان كرد و گفت: برپايي نمايشگاه‌ها و ايستگاه‌هاي فرهنگي در سطح شهر به ويژه ورودی شهر از جمله مهم ترین این اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار