طی ۹ ماهه سال‌جاری پس از بررسی درخواست‌های ۷۶۱ نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ ۲۱ میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض به افراد مستحق حمایت و مساعدت اعطا شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 11 January 2021

رسیدگی به درخواست ۷۶۱ نیازمند معرفی شده از دفتر مقام معظم رهبری

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت اعطا می‌شود گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان ، به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن و کارگشایی، این نهاد درخواست‌های مساعدت ۷۶۱ نیازمند غیر مددجوی ساکن استان البرز را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی شده بودند را بررسی و نهایتاً ضمن پرداخت ۲۱ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض به ۳۷۸ نفر ، ۶۶ خانوار را نیز تحت حمایت قرار داد و ۴۱ خانوار نیز مشمول بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال شدند.
مدیرکل کمیته امداد البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی و سایر نیازمندان اظهار داشت: تسهیلات این نهاد به مددجویان و نیازمندان نسبت به سایر بانک‌ها با ضوابط به مراتب آسان‌تری اعطا می‌شود.
وی تاکید کرد: وام‌های پرداختی صندوق امداد ولایت تا سقف پنج میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز با کارمزد ۳ درصد اعطا می‌گردد.

محمدی فرد با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌ بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله ویژگی‌های صندوق امداد ولایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار