مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه باشگاه گفت: این باشگاه دیگر قادر به ادامه فعالیت در استان البرز نیست.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 11 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» رضا رضایی اظهار کرد: باشگاه گل ریحان به دلیل وجود برخی از مشکلات، دیگر قادر به فعالیت در استان البرز نیست و تقاضای خود را مبنی بر انتقال امتیاز از این استان را به مدیر کل ورزش و جوانان البرز داده است.

وی اضافه کرد: در این نامه که رونوشت آن به وزیر ورزش و جوانان، ریاست فدراسیون فوتبال و استاندار البرز نیز ارسال شده از مجتبی جانعلی، مدیر کل ورزش و جوانان  استان البرز خواسته شده که با توجه به وجود برخی از مشکلات با درخواست انتقال امتیاز این باشگاه موافقت کند.

رضایی بدون اشاره به مشکلاتی که بر سر راه این باشگاه وجود دارد گفت: تنها خواسته باشگاه در زمان کنونی انتقال خروج امتیاز گل ریحان از البرز است.

تیم فوتبال گل ریحان البرز تنها نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور است.

درخواست رضایی برای انتقال امتیاز خروج گل ریحان از البرز در حالی مطرح می‌شود که طی سال‌های گذشته نیز این درخواست از سوی برخی از مدیران سابق این باشگاه مطرح شده بود واکنش منفی مسئولان وقت ورزش استان در پی داشت.

با مطرح شدن دوباره این درخواست از سوی مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی گل ریحان البرز حال باید دید که واکنش مسئولان ورزش استان به این درخواست چه خواهد بود.

تیم فوتبال گل ریحان البرز اکنون با ۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار