جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح اولین خط تولید ملت بلون با فیلترینگ 95 درصد کشور در اشتهارد، گفت: امروز کشور ما در اوج تهدید و تحریم هایی است که دشمن برای ما تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۳۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 06 January 2021
به گزارش «تابناک البرز» سردار محمد حسین سپهر گفت: امروز به دنیا اثبات کرده ایم که ملت ایران قدرتمند است و در اوج سختی ها و مشکلات روی پای خودش می ایستد، انقلاب و مبارزه  خود را ادامه داده و نیازها ی ملت خود در تمام عرصه ها را تامین می کند.
وی اظهار داشت: ایران امروز  با هر تهدید امنیتی و دفاعی، زیستی، فرهنگی و اقتصادی مقابله می کند در حالیکه در دنیای مدعی علم،  مدعی ثروت، مدعی بهداشت و درمان،  مدعی صنعت و تجهیزات، امروز امریکا و اروپا در برابر این ویروس زانو زده اند.
سردار سپهر تصریح کرد: آمریکا و اروپا قرنطینه های سخت گیرانه نظامی و برخورد های خشن امنیتی و نظامی کرده و تسلیم شرایط بسیار بدی شده اند اما ایران به فضل خداوند براوردهای آنها را بر هم زده است.
وی گفت: بر اساس براورد WHO باید اواخر پائیز و اوایل زمستان بیش از 1200 کشته می دادیم اما امروز با همت دستگاه ها، این آمار به چهار پنجم فوتی های ما کاهش پیدا کرد.
سردار سپهر افزود: امروز بیش 75 درصد حجم بیمارستان های ما کاهش پیدا کرده و این  به برکت لطف خداوند لطف امام زمان (عج)و رهبری امام خامنه ای و همت مسئولان و کادر درمان محقق شده است.
وی اظهار داشت: بسیج به عنوان  یک نهاد مردم پایه و یک نهاد تحت امر رهبری در تمام عرصه ها پای خدمت به مردم است و برای تولید و صادرات ماسک به کشور در کنار صنعتگران ایستاد.
سردار سپهر تصریح کرد: امروز مهم ترین مسئله مقابله با کرونا، ماسک و مواد ضد عفونی کننده است و بیش ترین نقش را ماسک دارد در نتیجه باید تلاش کنیم ماسک های استاندارد به دنیا صادر کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار