مدیرکل ارشاد البرز:
ناصر مقدم گفت: اولین سالانه تصویر گری البرز (ایران کوچک) در اسفند ماه ۹۹ با رویکرد قابلیت های بومی و فولکلوریک و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان البرز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 05 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» ناصر مقدم اظهار داشت: با توجه به بافت اجتماعی استان البرز و حضور همه اقوام ایرانی در این استان که به همین دلیل به استان البرز «ایران کوچک» می گویند ، اولویت های این اداره کل توجه به قابلیت های فرهنگی اقوام و معرفی آنها بوده است.

وی افزود: به پیشنهاد انجمن هنرهای تجسمی و با توجه به ظرفیت بالای استان در هنرهای تجسمی به ویژه تصویرگری، اولین سالانه تصویرگری البرز (ایران کوچک) در اسفند ماه ۹۹ با رویکرد قابلیت های بومی و فولکلوریک برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ظرفیت های قومی با توانمندی هنرمندان تصویرگر استان به گونه ای خلاقانه متجلی می گردند. امیدواریم این رویداد استانی بتواند در معرفی ظرفیت های فرهنگی از یک سو و نشان دادن توان هنرمندان تصویرگر‌ استان از سوی دیگر استمرار پیدا کند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 30 بهمن 1399 به دفتر مرکزی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، فرهنگسرای جوان، دفتر انجمن ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار