فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: نهضت کمک‌رسانی در ایام کرونا به دستور رهبر معظم انقلاب در حال انجام است.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 04 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار سید یوسف مولایی در آئین تجلیل از خیرین و نیکوکاران مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز و اهدای تبلت به تعدادی از دانش‌آموزان محروم که با حضور مسئولان رده بالای استانی صورت گرفت، اظهار کرد: نهضت کمک‌رسانی در ایام کرونا به دستور رهبر معظم انقلاب در حال انجام است.

وی بیان کرد: این حرکت عظیم بعد از قضیه کرونا موجب انجام کارهای بزرگی در ایران اسلامی شد که شکوه و عظمت این مساوات و همدلی در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در راستای حمایت از نیازمندان استان طی مراحل مختلف کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی مشتمل بر مواد غذایی بین آنها توزیع شد که در هر مرحله ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی بود.

آزادی ۷۶ زندانی جرایم غیرعمد در البرز
وی با بیان اینکه طی دو مرحله آزادی ۷۶ زندانی جرایم غیرعمد در این استان انجام شد، بیان کرد: همچنین در قالب طرح مواسات و همدلی اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند صورت گرفت.

سردار مولایی با اشاره به اینکه امروز اهدای تبلت به دانش‌آموزان محروم توسط خیرین و فعالان اقتصادی استان صورت می‌گیرد، گفت: بحث ترویج علم در این مورد مطرح بوده و این اقدام به این دلیل بااهمیت است که دشمن به دنبال شکاندن وحدت و سواد در جامعه ماست، بنابراین با تهیه تبلت‌ها در راه ترویج دانش گام برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز در جایی ایستاده‌ایم که از مرز علم عبور کرده‌ایم و به تولید صنایع هایتک رسیده‌ایم، اظهار کرد: امروز ساخت موشک‌های قاره‌پیما در کشور دشمنان ما را عصبی می‌کند، چراکه در داخل بسترهای علمی زیادی را ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه دشمن از پیشرفت و انگیزه علمی جوانان ما ناراحت است، بیان کرد: اراده الهی و روحیه جهادی باعث شده در عرصه‌های مختلف نفر اول باشیم.

وی در پایان متذکر شد: از مسئولان استانی و خیرین در راستای پیشبرد علم با عمل خیرشان تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم، چراکه در سایه این پیشرفت جوانان به نقطه مطلوبی از علم رسیده و خواهند رسید.

گفتنی است؛ خیرین اتاق بازرگانی استان البرز یک هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد خمینی (ره) که تاکنون از آموزش فضای مجازی محروم بودند، اهدا کردند، همچنین معادل همین تعداد تبلت از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار