امام جمعه دهلران؛
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : شهید سلیمانی با شناخت عمیق از آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، استکبارستیزی درسرلوحه عمر با ارزش خود قرار داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید محسن موسوی در حاشیه نهال کاری سردار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : امروز به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با همت منابع طبیعی دهلران نهال غرس شد.

وی گفت : اقدام منابع طبیعی شهرستان دهلران در راستای زنده نگه داشتن شهدا بخصوص شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش ستودنی است.

امام جمعه دهلران تصریح کرد : سلیمانی توانستند درخت تنومند و تناور اسلام را در منطقه آبیاری کنند و شجره طیبه ای را در منطقه غرس کردند.

وی بیان داشت : امروز میوه شیرین مجاهدت آن را منطقه یعنی آزادسازی سوریه ،عراق و آزادسازی غرب آسیا وجبهه را تا دامنه مدیترانه ادامه داد واین خود میوه شیرینی است که همه امت ها از یوغ استکبار راهایی پیدا کردند.

امام جمعه دهلران اظهار داشت : شهید سلیمانی با شناخت قدرت‌های استکباری آمریکا و اسراییل و دست‌نشانده‌های آنها در دنیا و منطقه، جنگ و مقابله با گروه‌های تکفیری را تا آخرین لحظه عمر با موفقیت ادامه داد.

حجت اسلام موسوی افزود : قطعا راه شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با زورگویان و استکبار جهانی با صلابت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار