استاندار البرز گفت: با وجود اینکه در مدیریت بیماری کرونا موفق عمل شده است اما محدودیت‌ها در استان تا پایان شیوع کرونا پابرجا هستند.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 02 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» عزیزالله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: کشور بنا بر آمار اعلام‌شده توانسته است در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا موفق عمل کند که این امر حاصل همراهی مردم و نظارت جدی مسئولان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر به جز شهرستان کرج که در وضعیت نارنجی قرار دارد، وضعیت تمام شهرستان‌های البرز زرد است و دیگر در وضعیت قرمز قرار نداریم.

استاندار البرز تصریح کرد: با وجود اینکه در مدیریت بیماری کرونا در استان موفق عمل شده است اما محدودیت‌ها تا پایان شیوع کرونا پابرجا هستند.

وی با اشاره به تلاش کادر درمان خاطرنشان کرد: این عزیزان طی ماه‌های گذشته توانستند با ایثارگری قابل ستایش با بیماری کرونا مقابله کنند که نتایج این اقدامات امروز مشهود است.

شهبازی گفت: بسیجیان نیز طی این مدت حضور بسیار مؤثری داشتند به ویژه در طرح شهید سلیمانی توانستند در راستای محدودیت‌های هوشمند مصوب ستاد ملی کرونا اقدامات ویژه‌ای را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به نتایج محدودیت‌ها در البرز اظهار کرد: این محدودیت‌ها که با همراهی بسیار بالایی مردم استان همراه بود باعث شده است تا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در سه جلسه متوالی از البرز موفق یاد کند.

استاندار البرز با اشاره به تعامل بسیار مطلوب بین نهادهای و دستگاه‌های ذی‌ربط برای کاهش شیوع کرونا در استان بیان کرد: اگرچه البرز معبر ۱۴ استان است و رفت و آمد بسیار زیادی به ویژه با تهران دارد اما موفق به کنترل بیماری کرونا شده است.

وی تصریح کرد: مردم البرز به ویژه اصناف با همراهی قابل تقدیر خود در راستای رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در کنار تلاش بسیج و سپاه و هم‌افزایی دیگر مسئولان باعث کاهش آمار کرونا در این استان شده‌اند.

شهبازی خاطرنشان کرد: البرز همچنین استانی پیشرو در تولید واکسن کروناست که دستاوردی ملی محسوب می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: از تمامی مردم استان البرز می‌خواهیم تا با رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و عدم عادی‌انگاری به مقابله با شیوع کرونا کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار