فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۶ هزار و ۸۱۷ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و داروی قاچاق در شهر ایلام خبرداد.
کد خبر: ۹۲۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 01 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ  دلاور القاصی مهر گفت: در پی اخبار واصله و رصد اطلاعاتی، محل‌های خرید و فروش دارو در سطح شهر ایلام شناسایی و بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی اعزام و نسبت به بازدید از محل موصوف اقدام و در نتیجه بازرسی‌های انجام شده تعداد ۶ هزار و ۸۱۷ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به ارزش ریالی کالا‌های کشف شده اشاره کرد و یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این راستا پرونده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه قاچاق کالا خصوصا کالا‌های سلامت محور که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خط قرمز پلیس بوده و نیرو انتظامی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد، از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازند مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار