مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: با مساعد شدن شرایط جوی و اتمام ساخت راه ایمن در چند ماه آینده شاهد بهره برداری از مسیر جاده طالقان به هشتگرد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 31 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» مشاور طرح  جاده طالقان به هشتگرد با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عملیاتی از این طرح گفت: از ابتدای شروع به کار این طرح که حدود ۱۷ سال طول کشیده است و تا سال ۱۳۹۸ فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما از سال ۱۳۹۸ تا کنون و با پیگیری‌های مجموعه راه و شهرسازی استان البرز و  وزیر راه و شهرسازی این پروژه با در نظر گرفتن مسیر کنار گذر به پیشرفت بیش از ۸۵ درصد رسیده است.

خالقی نیز پس از بررسی نقشه ها و بازدید از مسیر این محور با بیان این که بهره برداری از این مسیر مطالبه عمومی مردم  منطقه است افزود: با معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی البرز تا زمان پایان این جاده وبه صورت هفتگی و حتی روزانه روند اجرایی پروژه را بررسی خواهیم کرد.

خالقی گفت: با توجه به شرایط خاص مسیر طالقان هشتگرد که یکی از مرتفع ترین مسیرهای کشور و تونل آن بام تونل کشور است ساخت و ایمنی آن نیاز به توجه و درایت خاصی است  و امیدوار هستیم با مساعد شدن شرایط جوی و و اتمام ساخت راه ایمن در چند ماه آینده شاهد بهره برداری از این مسیر که یک طرح ملی است باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: در صورت کوتاهی یا قصور از طرف پیمانکار به ناچار نسبت به تغییر پیمانکار اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار