حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در سال جاری ۲۰ مورد وقت در حوزه های مختلف در اداره اوقاف استان تاکنون ثبت شده است.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 31 December 2020

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۰ مورد وقف در زمینه های مختلف مانند قرانی، خیرات، ایتام، مسجد داشته ایم.

وی افزود: بیشتر کمک های مومنانه از محل موقوفات استان انجام می گیرد ولی گاها خیرین هم کمک هایی به مراکز افق بقاع متبرکه می کنند مثل بقعه متبرکه احمدبن اسحاق که با کمک خیرین و مرکز افق حدود ۸۰۰ قوطی شیر خشک توسط این بقعه بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه به خدمات صورت گرفته توسط این سازمان برای مبارزه با آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای مبارزه با بیکاری و آسیب های ناشی از آن اقداماتی انجام گرفته است؛ مانند تاسیس کارگاه کفاشی در امامزاده احمد سنقر با اشتغال زایی حدود ۳۰ونفر و همچنین تاسیس خیاطی در همین مکان، در سایر مناطق نیز اقدامات مشابهی صورت گرفته یا در حال اجرا است.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: تهیه جهیزیه برای زوج های جوان، خدمات بهداشتی درمانی، درمان رایگان افراد نیازمند بخصوص در محله های فقیر و حاشیه نشین شهر و توزیع بسته های معیشتی بین این خانورها از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان و با همکاری بهزیستی و کمیته امداد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار