با حضور مدیرکل بهزیستی استان کردستان، ستاد بزرگداشت یاد وخاطره شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل جلسه داد و به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی، سالن اجتماعات بهزیستی کردستان به نام شهید قاسم مزین و نامگذاری گردید.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 30 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، در راستای گرامیداشت اولین سالگرد شهدای مقاومت و پیروزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن برگزاری شورای فرهنگی استان به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و دبیری دفتر فرهنگی بهزیستی استان و حضور سایر اعضاء، ستاد بزرگداشت یاد و خاطره این شهید والامقام برگزار گردید، تا نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی فاخر، ماندگار، کیفی و اثربخش اقدام لازم صورت گیرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، با هدف هم افزایی و دریافت پیشنهادات، نظرات، طرح‌ها و برنامه‌های دفاتر و معاونت‌های بهزیستی استان کردستان ستاد بزرگداشت یادوخاطره سردار شهید قاسم سلیمانی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: واقعیت امر این است زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رشید اسلام شهید سردارحاج قاسم سلیمانی یک موضوع صرفا اداری نیست که بعنوان وظیفه اداری به آن نگاه کنیم بلکه یک موضوع اخلاقی و انسانی است و بدنبال خودش پیام‌های بسیار مهمی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: تأکید بر فرهنگ شهادت و فرهنگ بسیجی، جبهه، جنگ و ایثار یکی از راه‌هایی است که میتواند ما را از شرّ استکبار نجات دهد.
صباح قریشی گفت: انتظار است اعضای ستاد به طور ویژه اقدامات لازم به منظور اطلاع رسانی، تولید محتوا و انعکاس آن در بستر‌های مختلف از جمله فضای مجازی را بصورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار