رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج، گفت: با توجه به تورم اقتصادی که در کشور هست و مشکلات و فشارهای مالی ایجاد شده همکاران نانوا مجبور شدند به کوچک کردن نان روی آوردند؛ البته طی بازرسی‌های انجام شده با گران فروشی مواجه نشده ایم.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 30 December 2020

نان‌هایی که آب می‌روند/ فروش اجباری نان کنجدی ممنوع است/ برخورد قاطع با نانوایان متخلف

به گزارش «تابناک البرز» حجت اله نصیری در خصوص اعتراضات به کیفیت نان گفت: متأسفانه کیفیت نان به کیفیت آرد بستگی دارد که کیفیت پایین آرد باعث نارضایتی مردم شده‌است.

نصیری در رابطه با کوچک شدن چانه نان، افزود: با توجه به تورم اقتصادی که در کشور هست و مشکلات و فشارهای مالی ایجاد شده همکاران نانوا مجبور شدند به کوچک کردن نان روی آوردند؛ البته طی بازرسی‌های انجام شده با گران فروشی مواجه نشده ایم.

این مقام مسؤول در خصوص زمزمه‌های شنیده شده از گران شدن نان، اظهار کرد: گران شدن نان اصلا در دستور کار نیست و قیمت مصوب با درنظر گرفتن سهمیه یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای آرد میانگین 300 الی 350 تومان بفروش می‌رسد.

وی با اشاره به آیات الهی در رابطه با کم فروشی، ادامه داد: طی بازدیدهای که روزانه توسط بازرسان صنعت و معدن ونماینده اتحادیه نانوایان انجام می‌شود متخلفین وکم فروشان را شناسایی کرده و برخورد جدی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

نصیری بیان کرد: فروش اجباری نان کنجدی تخلف محسوب می‌شود و چنانچه مشاهده شود برخی چنین رفتارهایی دارند مشمول جریمه و برخورد قانونی خواهند شد.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کرج تصریح کرد: همچنین برخورد با نانوایانی که بهداشت و پروتکل بهداشتی رعایت نمی‌کنند در دستور کار قرار دارند و در صورت تکرار تخلف نانوایی مدنظر پلمپ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار