رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با ایجاد راه دسترسی از بزرگراه شمالی کرج، ترافیک ورودی آرامستان بهشت سکینه (س) روان می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 30 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری گفت: چگونگی رفع تملکات برای کاهش ترافیک موجود به‌ خصوص در ساعات ابتدایی صبح، روزهای برف و بارانی، روزهای پایان هفته و پنج‌شنبه آخر سال در ورودی و خروجی اتوبان کرج - قزوین بررسی شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تأکید بر این که آرامستان بهشت سکینه (س) یکی از مراکز پرتردد و کلیدی کرج و شهرهای اطراف است، افزود: روزانه شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های متوفیان و زائرین اهل قبور در این محل هستیم.

عسگری با اشاره به ترافیک ورودی آرامستان بهشت سکینه (س) در ساعات ابتدای صبح، روزهای پایانی هفته به‌خصوص زمان بارش برف و باران و پنج‌شنبه آخر سال، گفت: شهروندان ساعت‌ها در ترافیک ورودی معطل می‌شوند.

او بابیان این که از دو سال گذشته، اجرای طرح ایجاد راه دسترسی از بزرگراه شمالی کرج به آرامستان بهشت سکینه (س)، پارک جنگلی هلجرد، شهرک صنعتی بهارستان و پارک علم و فناوری در دستور کار قرار گرفت، افزود: امیدواریم  در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد تا شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی آرامستان بهشت سکینه (س) و کاهش حجم مراجعه شهروندان به این مرکز شده اما با بازگشایی مجدد دوباره شاهد ترافیک ورودی و معطلی شهروندان خواهیم بود که با اجرای این طرح، ترافیک تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

عسگری با اشاره به این که در قسمت شمالی آرامستان بهشت سکینه (س)، پارک جنگلی هلجرد قرار دارد، گفت: در آینده‌ای نزدیک با تکمیل و توسعه این مرکز، شاهد افزایش تردد شهروندان به این تفرجگاه خواهیم بود و قطعاً اجرای طرح اتصال بزرگراه شمالی کرج به این مسیر، اثرات مثبت و تسهیل در رفت و آمدها را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار