شاهرود محدود در زمینه منابع؛
به گزارش تابناک سمنان: ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه سهم اعتبارات عمرانی شهرستان اصلاً چشم گیر نیست، گفت: در این بخش فقط ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 30 December 2020

 اعتبارات عمرانی شاهرود ۵۰ میلیارد تومان است

سرپرست فرمانداری شاهرود  ابوطالب جلالی شامگاه سه شنبه در نشست کارکنان فرمانداری شاهرود با معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت استانداری سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن بیان اینکه در زمینه اعتبارات دولت با محدودیت منابع روبرو است، تاکید کرد: یکی از مسائلی که علی رغم این محدودیت منابع به آن تاکید می‌شود، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای شهرستان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: این میزان با همه اعتبارات دیگر مانند دو درصد نفت و گاز و.. است که میزان چشم‌گیری محسوب نمی‌شود.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و … می‌بایست از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خوبی بهره گرفت، ابراز کرد: منابع عمرانی اندک هستند و لذا می‌بایست به مقوله جذب سرمایه گذاران نگاه ویژه‌ای داشت.

جلالی با بیان اینکه انتظار است که با همراهی دستگاه‌های اجرایی حداقل سهم شهرستان شاهرود در زمینه اعتبارات ملی اعلام شود، گفت: در حوزه عمرانی یکی از مشکلات موجود در شهرستان مقوله مسکن مهر و عدم تکمیل آن است که خوشبختانه این موضوع در شورای مسکن در دست بررسی است و نتایج آن به زودی معلوم می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه دیگر مشکلی که در شاهرود وجود دارد موضوع شهرک پردیس است، گفت: این شهرک نیز دارای مشکلات عدیده مسکن و اسناد است که چالش‌هایی را پدید آورده اما در خصوص رفع این مشکلات نیز جلساتی برگزار و امیدواریم بتوانیم به راه حل خوبی دست یابیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:پ

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار