با پوشک ماهانه 1 میلیون تومانی بچه بیاورید !
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دغدغه کاهش آمار فرزندآوری زوج های جوان در استان سمنان با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت ویژه و مستمر بررسی و پیگیری شود.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 29 December 2020

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت، زنان و خانواده در سالن کوثر استانداری افزود: ثبت به موقع وقایع حیاتی در استان سمنان نشان از دغدغه ارزنده مردم نسبت به شفاف بودن آمار های ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است.
وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با کاهش ازدواج اقدام های فرهنگی لازم با تلاش دستگاه های اجرایی صورت گیرد و اداره کل ورزش و جوانان به صورت تخصصی در ارتباط با این موضوع رویکردهای کارشناسی خود را ارائه دهد.
وی گفت: مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه در کاهش ازدواج و فرزندآوری زوج های جوان تاثیر گذار است اما در ارتباط با کاهش این آمارها نباید به مسایل فرهنگی و اجتماعی جامعه بی تفاوت بود.
حبیب الله خجسته پور تصریح کرد: یکی از برنامه های کاری دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی استان سمنان در ارتباط با رفع دغدغه فرزندآوری زوج های جوان باشد و در کنار طرح هر خانه یک پایگاه سلامت، طرح هر خانه یک پایگاه فرهنگی در موضوعات مختلف در استان در گام اجرایی قرار گیرد.
خجسته پور گفت: اجرای طرح با موضوع توجه به سلامت روحی و جسمی کارکنان دولت بسیار دارای اهمیت است و به دلیل آنکه کارکنان دولت در ادارات برای خدمت رسانی به ارباب رجوع باید همواره از سلامت جسمانی و روحی برخوردار باشند، با همکاری دستگاه های اجرائی و دانشگاه های علوم پزشکی این طرح در استان اجرا شود.
خجسته پور تصریح کرد: بهزیستی بیش از ۸۰ خدمت در قالب های مختلف به اقشار مردم ارائه می دهد که از تلاش های کارکنان مجموعه وزین نهایت قدردانی را داریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مشارکت آحاد جامعه در طرح های خداپسندانه بهزیستی برای حمایت از مددجویان افزایش یابد و در ماه های گذشته مردم شریف استان سمنان در قالب های مختلف برای کمک رسانی به اقشار کم درآمد جامعه اقدام کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار