مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ۹۲ واحد تولیدی، صنعتی و مصارف عمده استان در ۹ ماهه امسال گازدار شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 28 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی، حسن تقوی، با بیان اینکه یک مورد از ۹۲ مورد مصارف عمده گازدار شده‌ی امسال، مجتمع مسکونی فرهنگیان ماکو بوده است، افزود: دو مورد جایگاه سی‌ان‌جی، ۴ مورد بیمارستان و پادگان و ۸۵ مورد نیز واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

مسئول گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، درباره ایستگاه‌های تقلیل فشار نصب شده برای واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده در سال‌جاری نیز اعلام کرد: در این زمینه، ۲۱ مورد ایستگاه تقلیل فشار یا اندازه‌گیری تهیه و نصب شده است.

به گفته تقوی، جهت تهیه ایستگاه و اجرای خط اختصاصی ۹۲ مورد صنایع و مجتمع‌های مسکونی و مصارف عمده بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه بیشترین تعداد صنایع و مصارف عمده گازدار شده در سال‌جاری مربوط به ارومیه بوده است، گفت: با توجه به تعداد بالای واحدهای موجود و همچنین مرکزیت ارومیه، بیشترین تعداد صنایع گازدار شده امسال آذربایجان‌غربی با ۳۷ مورد مربوط به این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار